2017. január 7., szombat

BOLSIUS Szlivás, mandulás pite illatgyertya

Nem terveztem erről a gyertyáról bejegyzést írni, ezért sem sikerült szép érintetlen fotókat készíteni róla. Gondoltam, hogy ez csak egy átlagos, nem túl intenzív kis gyertya lesz, melyet majd a hideg téli estéken meggyújtok, s szépen elég, de nem fog különösebb érzelmeket kiváltani belőlem. Aztán ez az elképzelésem már az első meggyújtás alkalmával megdőlt. Most sikerült is szépen lelőnöm a poént, de nézzük csak meg, pontosan mi is történt.



Az illatos gyertyák rabja vagyok, főleg télen, s ennek a kialakulásában nagy szerepet játszott Katy, aki által többek között a Yankee Candle márkát ismertem és szerettem meg, de hát ez egy elég költséges elfoglaltság, így én lépten-nyomon keresem az olcsóbb alternatívákat. Egy egyszerű drogériás nézelődés alkalmával pillantottam meg ezt a darabot. Őszintén szólva, ez a három kanócos megoldás volt az, ami miatt nagyon megtetszett, hisz ilyenem még sosem volt, s az illata is eléggé különleges volt, így elhoztam.

Itthon aztán az első adandó alkalommal meg is gyújtottam, s meglepetésemre kb. fél óra elteltével az egész lakást elég erőteljesen betelítette szinte az egész lakást. Számomra ez nagy szó, hisz ilyet eddig még nem tapasztaltam, el sem tudtam képzelni, milyen is ez, mikor valakinél hallottam, vagy olvastam. A legnagyobb meglepetés az volt, mikor átugrottam pár percre a szomszédba, s ahogy beléptem a lakásba, már az előszobában éreztem eme gyertya illatát.



Maga az illat nagyon kellemes, frissen sült, kicsit vaníiliás, picit mandulás pite illatú, a szilva nem kifejezetten vehető ki belőle. Így a fagyos téli estéken nagyszerű ez az illat, de később, tavasszal túl sok lehet. A gyertya elfújása után is nagyon intenzíven érződik az illat, akár 1-2 órán át is.

A gyertya egyébként nagyon szépen ég, kb. 1 óra alatt szép viaszmedencét olvaszt, az üvegfalon nem marad belőle semmi, így a gyertyát az utolsó cseppig el tudjuk égetni. Állítólag 30 órán át égethető a termék, s így, hogy már lassan a vége felé járok, ez igaznak tűnik.


A márkáról még nem hallottam semmit, emlékeim szerint a Tescoban már találkoztam vele, de kimondottan az ilyen, 3 kanócos termékek azonban még nem jöttek velem szemben, ezt a darabot Szlovákiában egy 101 Dorgerieban találtam. Magyarországon, ha jól nyomoztam még az OBIban, illetve a cég weboldalán (ITT) szerezhető be, ahonnan minimum 3000 HUF értéken kell rendelni, de a bolti választékhoz képest, ott 

S hogy mennyi is az annyi? Én ezt a konkrét darabot nem emlékszem pontosan, de 5-6€ (1500-1800 HUF) közötti összegért vásároltam, a weboldalon jelenleg akciós, 1390,- HUF, eredetileg pedig 1690,- HUF az ára. Szerintem ez az ár megfizethető, tekintve a gyertya mennyiségét, illetve minőségét.

Összességében teljesen levett a lábamról ez a gyertya, hihetetlen, milyen jól működik. Mikor betettem a kosaramba, véletlenül sem gondoltam, hogy ennyire megszeretem. Ezentúl nyitott szemmel fogok járni, s ha bárhol találkozom majd a márkával, bátran nézelődöm majd, főleg az "illatszirmok" érdekelnek még különösen. Ezt pedig újraveszem, ez biztos.

Ti próbáltatok már valamit a márkától? Milyen a kapcsolatotok az illatgyertyákkal?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése