2016. november 21., hétfő

A'PIEU Rilakkuma Edition Air-Fit Cushion alapozó

Gondolom a cushion alapozókat nem kell senkinek sem bemutatnom, hisz manapság elég nagy népszerűségnek örvendenek, egyre több márka jön ki a saját verziójával, az emberek pedig kíváncsian veszik le a polcról őket. Aki próbálta vagy szereti, vagy nem, de abban mindkét tábor véleménye egyezik, hogy nem épp költséghatékony az alapozás ezen formája, hisz vajmi kevés terméket kapunk viszonylag magas áron. 

Már egy ideje kíváncsian nézegettem én is ezeket az alapozókat, s éreztem, hogy előbb, vagy utóbb én is elcsábulok, s kíváncsiságom győzni fog. Abban biztos voltam, hogy koreai márka termékét fogom beszerezni, hisz mint szinte minden a beauty világában, ez az őrület is onnan indult. Végül a A'PIEU ezen termékére esett a választásom.


Nem tagadom, a külseje volt az, ami miatt megakadt rajta a szemem, aztán pedig elolvastam, hogy 28% damaszkuszi rózsavizet tartalmaz, itt pedig eldőlt minden, hisz a rózsavíz magában is hatalmas kedvencem, de erről írtam is (ITT). A rózsavizen túl pedig aloe vera és teafa származékokat is tartalmaz, amik segítségével nyugtatja a bőrt. 

A kis csomag, melyet akciósan kb. 15$-ért szereztem be, tartalmaz az alap 14 grammnyi terméken túl egy utántöltőt is, mely szintén 14 gramm. Szerintem ez így már barátibb, tetszik, hogy utántöltőt is bármikor rendelhető hozzá, nem úgy, mint a drogériákban kapható társainak, ahol az egész csomagolást újra kell vásárolnunk, ha elfogy ez a csekélyke mennyiség.


A kompakt akapozót felnyitva egy elég méretes tükröt, illetve egy szivacsot találunk, amivel nagyon egyszerű felvinni, illetve eldolgozni magát a terméket. Az alapozóval átitatott szivacs pedig egy jól záródó kis tégelyben rejlik, mely egy egyszerű mozdulattal cserélhető.

A Jolse oldalán, honnan én is rendeltem, két árnyalatban elérhető. Az én választásom a világosabb, 21-es színre esett. Nem rossz, de talán mintha egy picivel világosabb lenne a bőröm jelenlegi színétől, de ez talán annyira nem zavaró.

Az alapozónak van némi illata, de nem túl erős, engem egyáltalán nem zavar. Ha jellemeznem kéne, talán a rózsavíz illata keveredik némi krémes-púderes illattal.


Észrevételeim szerint az alapozó, melyet a szivacs rejt elég hamar leül a tégely aljába, így hetente forgatnom kell a szivacsot, hogy mindig megfelelő mennyiségű terméket tudjak kinyerni a szivacsból. Ez nem épp tiszta, vagy kényelmes kis dolog.

Kíváncsi leszek, hogy ez a 14 gramm mennyi ideig lesz elég, de átlagosan 3-4x mártom bele a szivacskát a felvitelkor, hogy az egész arcomra elég legyen.

Maga a termék nagyon könnyed viselet, az arcomon mintha ott sem lenne. Zsíros bőrre semmiképp nem ajánlom, mert elég fényes, hidratált a végeredmény, egy jó púderrel az én mondhatni normál bőrömön is fixálni kell, s így sem a legtartósabb alapozó, amivel eddig dolgom volt. Egy átlagos, 7-8 órás sminkben töltött napom vágáre már nem sok minden marad az arcomon belőle, a vattakorongon már csak nyomokban vélem felfedezni. S ebből következik, hogy a pirosító, bronzosító, highlighter sem igazán hosszú életű rajta.

Alapozó nélkül

Alapozóval

Mint láthatjátok, a könnyed textúra nem társul valami erős fedéssel, olyan közepesnek mondanám, akinek nagyobb bőrhibái vannak, nem igazán fogja szeretni. De ha csak az arc összképének egységesebbé, szebbé tétele a cél, arra tökéletes.

Összességében vegyesek az érzelmeim ezen alapozóval kapcsolatban. Az egyik pillanatban tetszik, a másikban úgy érzem, többet vártam volna tőle. Persze hétköznapokra tökéletes, hisz nincs mindig szükségünk teljes fedésre, s a könnyed textúra is kellemes viselet, de a tartóssága lehetne jobb is. Voltak napok viszont, mikor azt vettem észre, hogy hidratáló hatásának ellenére az orromon a száraz részeket eléggé kiemelte, ez lehet betudható a hidegebb időjárásnak is, de ezt a jelenséget valahogy nem tudom hova tenni. 

Ti próbáltatok már cushion alapozót? Mi a véleményetek róluk? Milyen a kapcsolatotok a koreai termékekkel?

2 megjegyzés:

  1. Én is elcsábultam egy ilyen alapozóra az Etude House-tól. Nekem sajnos úgy tűnik, hogy több marad a szivacson, mint amennyi az arcomra kerül a termékből, vagy én csinálok valamit rosszul :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még annyire nem tapasztaltam ilyet, de megesik, hogy lusta napjaimon például csak az ujjamat mártogatom az alapozóval átitatott szivacskába, s az arcon csak sminkszivaccsal dolgozom el :)

      Törlés