2016. november 29., kedd

CLINIQUE 3 Step System

Emlékszem, mikor a blogok világába csöppentem, nagyon nagy hype övezte a Clinique ezen szettjét. Mindenki szerette, s valahogy ez a pozitív kép mélyen az agyamba vésődött, s mindig is szerettem volna kipróbálni, mit is tud ez a kis hármas.


Végül aztán egy Müller szombat alkalmával megakadt a szemem a Clinique termékeken, amikre, ha jól emlékszem 40% kedvezmény volt. Ekkor jött szembe ez a kis neszesszer, mely a 3 lépéses család tagjait tartalmazza nagyon mini kiszerelésben. Az ára kedvezményesen olyan 1800-2000 forint között volt, ami nagyon kedvezőnek mondható, így azonnal haza is hoztam egyet belőle.


Én a 2-es számú kombót választottam, melyet száraz-kombinált bőrtípusra ajánlanak. Ez a neszesszer tartalmaz egy 30 ml Liquid Facial Soap Mild, egy 30 ml Clarifying Lotion és 15 ml Dramatically Different Moisturizing Lotion+ kiszerelést. Tulajdonképpen egy egész arcépolási rutint, mely arclemosóból, tonikból és arckrémből áll.
A bőröm általában egész tűrhetően viselkedik, igyekszik a normál szinten maradni, néha talán vízhiányos, de az utóbbi időben elkezdett elég problémássá válni, főleg a homlokomon jelentek meg hol gyengébb, hol durvább pattanások, s itt-ott még zsírosodni is nekiállt. Mikor nekiálltam tesztelni ezt a szettet, épp elég durva volt a helyzet, így bele lett dobva a mélyvízbe. 


A Liquid Facial Soap egy géles állagú, habzó arclemosó. Egy borsónyi mennyiség is bőven elég belőle. Habzik, de nem túlságosan, ne várjunk el tőle egy tusfürdő habzásához hasonlatos teljesítményt. Az arcomat nagyon szépen megtiszítja, de egy minimális húzódó érzést hagy maga után, ami az arckrém felviteléig fennáll. Tulajdonképpen ez az arctisztító azon kevesek egyike, amelyek nem ütik ki hosszútávon az arcom, úgyhogy eléggé megszerettem. Szerencsére vár még a sorára a szekrényben egy 30, illetve 15 ml-s kiszerelés belőle, így egy darabig még biztosan érte nyúlok majd esténként.

A Clarifying Lotion egy elég erős. szúrós illatú, magas alkoholtartalmú tonik, mellyel igyekszem óvatosan bánni, hisz az esetek többségében kerülöm az alkoholtartalmú termékeket, így ezt is csak a problémás, pattanásokkal teli területekre viszem fel óvatosan. Úgy vettem észre, hogy segít, a pattanások gyorsabban tűnnek el, száradnak le, ha használom rájuk. Egyébként ez volt az első a szettből, ami elfogyott, mert ez a csomagolás elég pazarlós, a széles nyíláson át elég nehézkes eltalálni a megfelelő mennyiséget. Jó kis termék ez, viszont abban biztos vagyok, hogy ebből még a raktáron lévő 30ml-s terméket elhasználom, s itt be is fejeződött kapcsolatunk, mert az alkoholt szeretném száműzni az arcápolási rutinomból.


Different Moisturizing Lotion+ egy elég gazdag, mégis könnyed állagú krém, mely viszonylag gyorsan beszívódik, s kellemes, puha érzetet hagy hátra. Nagyon szeretem, főleg ebben a hidegebb időkben, nyáron már lehet, hogy egy picit sok lenne, de most tökéletes, az arcom kellően hidratált, s az arclemosó utáni húzódó érzést is pikk-pakk eltünteti. Ez a 15 ml elég sokáig elég, hisz egy nagyobb borsónyit használok belőle, ami bőven elegendő mennyiség. Olyannyira megszerettem, hogy már egy nagy, 50 ml-s kiszerelést is magaménak tudhatok belőle,

Összességében már 1-2 hónapja minden este használom ezt a 3 terméket, s egész jelentős változásokat figyeltem meg. A bőröm állapota jelentősen javult, sokkal szebb, egységesebb. A termékek teljes kiszerelésének árai elég borsosak, az arckrém az, amire szerintem megéri befektetni tartósan, s ezt meg is tettem. A márka összességében pozitív benyomást tett rám, szeretném több és több termékét kipróbálni, főként a sminktermékek izgatják a fantáziámat, de tulajdonképpen jöhet bármi.
A tonik már egy ideje elfogyott, a többi is lassan a végét járja. Szerencsére mindenből akad egy utánpótlás, hisz újravettem ezt a szettet, mert az arckrém vásárlásakor kellett egy második termék, hogy megkapjam a kedvezményt. Az arctisztító egész jó, de rettentően drága, s ha elfogy, terveim szerint megpróbálkozok egy drogériás darabbal, hátha az is teljesít ilyen jól, talán ezt nem ronthatják el annyira, bár az én bőröm ezen téren elég háklis. A tonikról már ejtettem szót, őt rózsavízzel (BEJEGYZÉS) helyettesítem majd, a krémet pedig már be is szereztem nagyobb, teljes kiszerelésben, így hű társam lesz még egy darabig.


Ti próbáltatok már Clinique termékeket? Véleményetek róluk?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése